Pytania (FAQ)

Często zadawane pytania.

 

W jaki sposób mogę zobaczyć ceny i uzyskać dostęp do sklepu?

Wystarczy napisać do nas na mail rejestracja@martels.pl  lub zadzwonić pod numer telefonu 698 099 091 i podać dane: imię, nazwisko, adres e-mail.
Po otrzymaniu tych informacji administrator założy Państwu konto w naszym sklepie i skontaktuję się drogą mailową lub telefonicznie podając login i hasło, które umożliwią dostęp do naszego sklepu i przeglądania jego zawartości. Dodatkowo będziecie mogli uzupełnić swoje dane, które przydatne będą do robienia zakupów w sklepie
martels.pl


Dlaczego musze podawać dane dotyczące firmy ?

"Przetwarzanie danych osobowych" to niezbędny aspekt techniczny związany z prowadzeniem sklepu internetowego. Nie ma innego sposobu aby zapisać dane osobowe kogoś, kto składa zamówienie w naszym sklepie.

 

Z jakich firm kurierskich korzysta sklep?

Sklep korzysta z usług kurierskich firm: DHL oraz Shenker.

 

Jak długo przebiega realizacja zamówienia?

Wszystko zależy od wybranej opcji dostawy oraz sposobu płatności.

Odbiór osobisty następuje max 24 h po zamówieniu i wyłącznie po naszym kontakcie telefonicznym informującym o możliwości odebrania towaru.

Kurier. Wybierając dostawę przez kuriera wybieramy spośród dwóch sposobów płatności: płatność za pobraniem oraz płatnośc przelewem.

Wybierając płatnośc za pobraniem do godz 15 dostawa odbywa się następnego dnia roboczego.Jeżeli jednak dojdzie do zamówienia po godz 15 dostawa odbędzie się max drugiego dnia roboczego po zamówieniu. 

Wybierając płatność przelewem dostawa odbywa się max 48 h po zamówieniu. Jeżeli dokonasz zamówienia do godz 12 po zaksięgowaniu pięniędzy na naszym koncie towar zostaje wysłany tego samego dnia, a następnego dnia roboczego towar trafia do Ciebie. Dostawa zamówienia złożonego po godz. 12 odbywa sie max. po 48 h. Realizacja odbywa się po zaksięgowaniu pięniędzy na naszym koncie.

 

Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić w podlądzie zamowienia w zakładce „Hsitoria zamówień” w „Twoim koncie”.

 

Jak złożyć zamówienie?

Wchodząc w wybrane produkty w „sklepie online” klikają Państwo „dodaj do koszyka”. Po skompletowaniu wybranych artykułów  wchodzą Państwo w „Koszyk” i w tej opcji można przejrzeć co Państwo wybrali i ewentualnie zmienić zamówienie wpisując liczbę sztuk wybranego produktu. Następnie należy kliknąć „zamawiam”. Po złożeniu zamówienia pojawi się ostateczna kwota z uwzględnieniem kosztu transportu. Klient ma możliwość wydrukowania zamówienia które złożył.

 

Dlaczego widoczne są ceny netto?

Sklep jest tak skonstruowany, że widoczne są ceny netto. Do tych cen należy doliczyć 23% podatku VAT. Cena brutto jest wysyłana do zapłaty.

 

Chcę kupić towar na raty w Sklepie MARTELS. Czy jest to możliwe? 

Nie. Obecnie trwają prace nad wdrożeniem zakupów na raty.

 

Czy można otrzymać fakturę VAT?

Tak, oczywiście. Należy zaznaczyć podczas składania zamówienia odpowiednią opcję i podać NIP oraz nazwę firmy.


Czy mogę zmienić otrzymane hasło dostępu na swoje?

Tak oczywiście. Po zalogowaniu się do sklepu w zakładce TWOJE KONTO znajduje się kolejna zakładka USTAWIENIE KONTA , w której będziecie mogli zmienić swoje hasło.

 

 
Siedziba firmy:
MARTELS
ul. Złotnicka 6B/16
54-029 Wrocław
NIP: 894-241-14-63
 
Infolinia:
698 099 091
GG  3597143
  
Napisz do Nas:
Zapisz się jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje o ukazaniu się nowego numeru gazetki promocyjnej
Dopisz
 

Wypisz się

 

 

Partnerzy sklepu MARTELS

Chemia zagraniczna Profesjonalny Hosting Enteractive - Agencja Interaktywna

Sklep Partnerski AB SA © 2013  Wszelkie prawa zastrzeżone
Reklama Windows 8